Jei blogai miegate, galbūt kaltas miegamojo kambario interjeras

Miegamojo kambario baldai

Pastaruoju metu vis labiau skundžiatės prastesniu miegu? Negalite pailsėti? Nerandate viso to priežasties? Tokiais atvejais neretai kaltas būna miegamojo kambario interjeras. Jei jį paskutinį kartą kūrėte prieš dešimt ar daugiau metų, nenuostabu, kad savo miegamajame galite jaustis pakankamai nejaukiai. Tam didelės įtakos turi tiek miegamojo baldai, tiek ir įvairios interjero detalės, sienų spalvos, lovos čiužinys, laisva erdvė, užuolaidos ir kitos detalės. Todėl pirmiausia pabandykite įvertinti dabartinį miegamojo kambario interjerą. Kai tai padarysite, galėsite lengviau nuspręsti, ką ir kaip vertėtų pakeisti.

  • Be abejo, pirmiausia reikėtų atsižvelgti į sienų, lubų ir grindų spalvas. Jei jos yra labai ryškios ir intensyvios – pats metas jas pakeisti švelnesnėmis ir labiau raminančiomis. Miegamajame turėtų vyrauti labai jauki, šilta ir raminanti atmosfera.
  • Taip pat atsižvelkite ir į užuolaidų spalvą bei medžiagą. Naktinės užuolaidos turėtų derėti ne tik prie bendro miegamojo kambario interjero, tačiau taip pat visiškai sulaikyti lauke esančias šviesas. Tuo tarpu, jei į miegamąjį iš lauko pateks papildoma šviesa, jūsų miegas gali būti neramus ir nekokybiškas.
  • Patį didžiausią dėmesį visuomet reikėtų skirti miegamojo baldams. Būtent jie suteikia daugiausiai jaukumo ir komforto. Įprastai miegamajame būna lova, spinta, kelios spintelės ar nedidelė komoda. Žinoma, kiekvienas miegamojo kambarys yra skirtingo ploto, todėl natūralu, kad ir baldų kiekis skiriasi. Jei jūsų miegamasis yra pakankamai nedidelis, jokiu būdu nesistenkite jame sutalpinti kuo daugiau baldų. Tokiu atveju apsiribokite tik keliais pagrindiniais. Be to, baldai (http://unibaldai.lt/) turėtų būti kokybiški, ilgaamžiai ir funkcionalūs.
  • Gerai apgalvokite ir miegamajame esančias interjero detales. Neretai net ir pačios smulkiausios detalės gali turėti didelės įtakos miegamojo interjerui. Tuo tarpu, jei pasirinksite pernelyg daug įvairių detalių, interjerą galite gerokai sujaukti. Todėl reikėtų rinktis atsakingai ir skoningai.

Jei šiuos patarimus pritaikysite praktikoje, kuriant savo miegamojo kambario interjerą, galiausiai pastebėsite, kad jūsų miegas pagerėjo ir tapo ramesnis. Taigi, ne visuomet prasto miego priežastys būna susijusios su mūsų sveikata – kartais tai lemia ir kambario interjeras.